بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


هواداران استقلال را از قهرماني دور نکنند

ميرشاد ماجدي در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا، گفت: از هواداران تيم که به استاديوم مي‌آيند خواهش مي‌کنم تنها مشوق تيم باشند و اجازه دهند که بازيکنان در فضايي آرام بازي کنند. هواداران نبايد با دست خود کاري کنند که تيم از قهرماني دور شوند.
وي ادامه داد: شعارهاي ضد تيم و تشويق اين و آن در سال‌هاي قبل بلاهاي زيادي بر سر تيم‌هايي مثل پرسپوليس آورده است پس هواداران استقلال بايد مراقب باشند که تيم را دچار مشکل نکنند.
سرپرست تيم فوتبال استقلال همچنين وضعيت اين تيم را در آستانه هفته‌ يازدهم ليگ برتر خوب توصيف کرد و افزود: هيچ محروم يا مصدومي نداريم و با قدرت تمرين مي‌‌کنيم. اگر خدا کمک کند دوشنبه با ارائه يک بازي خوب برابر صبا پيروز مي شويم و سه امتياز با ارزش آن بازي را مي گيريم.
وي درباره حضور صمد مرفاوي روي نيمکت صبا هم گفت: مرفاوي يکي از مربيان خوب ليگ است که چندين سال در استقلال به عنوان بازيکن و مربي فعاليت کرده است .ايشان از نزديک به استقلال اشراف دارند و تيم و باشگاه را به خوبي مي‌شناسند. در مجموع فکر مي‌کنم که بازي ما و صبا بسيار قشنگ مي‌شود.

ماجدي در پايان در خصوص آخرين وضعيت فريدون زندي هم گفت: با نظر کادر فني و مديريت باشگاه، زندي براي انجام تست به يک باشگاه قطري رفته است که اسمش را نمي‌دانم، اما به نظر مي‌رسد که فريدون مشکلي براي پيوستن به اين تيم نداشته باشد.



نظرات شما عزیزان:

امیر خادم
ساعت13:25---8 مهر 1391
فرهاد مجیدی که هیچ بزرگتر از فرهاد ها هم از استقلال به همه جا رسیده اند و هیچ وقت نام وحضور فیزیکی و شخص خاصی باعث اعتبار و بزرگی تیم محبوب ما نخواهد شد!مجیدی قطره ای است در دریای آبی مکتب استقلال.بی خود بزرگش نکنید.اگر نام مجیدی بخاطر 3،4 تا گلی که همه آنها را هم طی مدت یکی دو سال زده بخواهد برای استقلال بزرگی بیاورد!پس صادق ورمرزیاری که با 15 سال سابقه و نپوشیدنپیراهن به جز لباس خوش رنگ استقلال(از نوجوانان تا بزرگسالان) بار کنار گذاشتنش چه بلایی باید سر استقلال می آمد.ما هواداران نسل جواد زرینچه ها،صادق ها،اصغر حاجیلوها،شاهین بیانی ها و ...هستیم.فکر نمیکنم مجیدی از این بازیکنان بزرگتر باشد که هواداران بخواهند بخاطر اختلاف نظر وی با کادرفنی بازهم خودزنی کنند!؟یادمان نرود که فرهاد مجیدی در طی 15 سالی که از عضویتش در استقلال می گذرد این چند سال اخیر توانست به محبوبیت فعلیش برسد و گرنه با حضور مستمر وی(اغلب در کشورهای عربی یا اروپای بازی کرده)برای پسران آبی مثمرثمرنبوده!فرهاد مجیدی ها،صادق ورمرزیارها و حتی ناصر حجازی ها آمدن و رفتند و این نام استقلال است که هنوز بزرگی می کند و خواهد کرد.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 8 / 7 / 1391برچسب:قهرمانی لیگ,خودزنی,هواداران,حمایت, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com